Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Recension: Abuction "Abduction är ännu värre"

Abduction får dålig kritik av SVD! Lite synd, har ni sett den? Vad tycker ni?

Wilma

Den som har skrivit recensionen verkar inte förstå att det är en mordern film som dom flesta ungdomar vill se, inte bara för att Taylor i med (även om det är dom flesta som gör det), men också för att det kanske verkar vara bra!

2011-10-12 / 21:16:13
Saga

Jag såg den på premiär dan och jag tyckte att den hade lite tunn story måste jag medge. Men tyckte den va bra! Det e ju en action film som inte är min favorit genre men såg den för att Taylor va med o det räckte för mig att gilla den!!

Kommer så köpa när den kmr ut :-P <3

2011-10-19 / 18:55:13


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: