Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Robert stenad i Stockholm!

Hysterin var total då Robert Pattinson gästade Stockholm i förra veckan för att marknadsföra kommande filmen ”The Twilight Saga: Breaking Dawn Part 1”, men alla stockholmare verkar inte ha varit lika glada över storbesöket.

När hunken gästade Jimmy Kimmels tv-program häromdagen för att prata om hur det egentligen är att åka runt från land till land och göra samma typer av intervjuer inför en film berättade han att det i Sverige var allt annat än monotont.

— Det hände en annorlunda sak i Stockholm. Jag blev attackerad, och det var det bästa någonsin!, säger han och fortsätter:

— Det var en kille som kastade saker på mig, han försökte slänga sten, och det blev världens pådrag med säkerhetsvakterna men jag bara ”Nej, låt honom göra det”. Jag ville att det skulle spåra ur! Jag blev bokstavligen stenad.

Source



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: