Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jag ber om ursäkt!

Hejsan alla läsare på den här bloggen. Jag ber om ursäkt för att blogguppdateringen har varit så otroligt nere trots att det finns så mycket spännande saker som händer med tanke på att om mindre två veckor kommer Breaking Dawn del ett släppas. Men min energi har legat ganska mycket nere de senaste dagarna och låtit det gå ut över bloggen. Men sanningen är den att jag tröttnat lite på Twilight och på bloggen. Men jag tror det kommer ökat till tusen när jag får se filmen på bio. Men i alla fall, ibland funderar jag på att kanske slutar att blogga på denna blogg. Men jag vill inte lämna bloggerskan helt ensam och inte lämna er. Så jag får se hur jag gör. Det här är kanske bara en fas. Jag hoppas ni har det bra.
Kram!

Anonym

Er blogg är superbra! Snälla sluta inte blogga! Och jag undrar, kommer ni fortsätta med novellen om Nessie och Jacob? Kram!

2011-11-11 / 19:17:43


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: