Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Robert pratar om sexscenerna


Robert Pattinson satt med MTV.com för ungefär en trettiominuters lång intervju den 18 mars och pratade om allt möjligt roligt, men självklart var det sexpratet som var mest intressant.

Först så diskuterade den 24åriga skådespelaren hans intima sen med Reese Witherspoon i den kommande filmen Water For Elephants.

“Jag gjorde det när jag hade en riktigt dålig förkylning" sa han.  “Generellt vad det rätt pinsamt under grejen. Min näsa rann. Reese hade en peruk som jag bokstavligen torkade min nästa i hennes peruk." Han la till "Vi gjorde en riktigt passionerad kärleksscen och - det var så dumt."

Trots att han fick deala med en dålig förkylning, sa Rob att låtsas ha sex med Reese var lättare än att gör det med hans riktiga flickvän, Kristen Stewart, i Breaking Dawn.

“Du måste verkligen veta vad du håller på med," han sa att sex var generellt. "Det med Breaking Dawn är-

Han pausade innan han kläckte fram, "-ganska rolig"

Vill ni läsa mer klicka här: the half an hour Q-and-A.

Längtar du att få se Robert Pattinsons nästa sexscen? Vilken av dem tror du kommer bli bäst?

Texsource

 




    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: