Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sudeikis pratar om Twilightskämt...

Det finns en sak som Jason Sudeikis antagligen aldrig skulle göra vid hans debut som värd för det här årets MTV movie awards.

"Jag skulle nog inte gå naken", säger Saturday Night Live komikern tidigare idag under en paus från repterandet inför söndagens stora show "Men en sak som jag lärde mig från Justin Bieber är; "Never Say Never"

Nakenhet och Biebel i alla ära, men Sudeikis har planerat en del Twilight skämt... Så hur många Twilightskämt har du förberett?

Vi har skrivit ner runt 4000.

Har du fått studera saker med Harry Potter och Twilight inför showen?

Jag visste lite mer om Harry Potter, har läst några av böckerna och sett en del filmer. Och med Twilight har jag sett eftersom jag har ett par yngre kysiner. Sen så är jag rätt bekantad med Taylor Lautner som var värd för SNL... men för att få mer perspektiv måste jag gå lite djupare.

Så du har läst böckerna?
Nej, jag har aldrig gått så långt. Jag tänkte att det kanske borde hjälpa mig med att var värd på MMA genom att inte läsa någonting. Det handlar om att se och lyssna utan att läsa.




    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: