Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dålig uppdatering + tävling på gång!

Jag är ledsen för den dåliga uppdateringen. Jag vill gärna ge er mer. Men det är svårt att hitta något intressant att dela med sig vidare av. Det är rätt stilla nu i Twilight världen. Jag vill ju inte lägga ut paparazzibilder på bloggen och jag hoppas att ni inte heller så är så sugna på att se det. Jag vet faktiskt inte vart Bloggerskan tagit vägen, hon uppdaterar ju inte så mycket nu för tiden. Jag får se på det. Men nu ska jag berätta något väldigt roligt för er läsare. Jag hade tänkt att starta upp en ny stor tävling. Kommer ni ihåg den förra? New Moon tävlingen? Detta blir i princip lika stort, om inte större. Så är ni intresserade av en tävling där chansen att vinna en stor twilightgrej med värde 300 kronor? Ja, fortsätt läs bloggen, kika in ikväll, då får ni se!

xx



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: