Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Robert tycker inte han är snygg och Kristen gillar inte sina öron!

ALL TEXT NEDAN ÄR ÖVERSATT AV MIG©


Robert Pattinson
, vår sexigaste man 2010, orsakar masshysteri när han kommer in i rummet men tydligen var detta inte alltid fallet. "Jag har aldrig känt vacker. Jag har alltid varit "den konstiga killen i skolan" ..." Vi undrar bara hur killarna hans skola såg ut då?!



Vad är det med hennes tröjor, misshandlade jeans och hennes Converse, vi trodde att Kristen Stewart var helt tillfreds med hur hon ser ut idag. Hur fel hade vi?! "Jag är obekväm med storleken på mina öron och jag är liksom gänglig", sade hon.

Mer hittar ni HÄR


rosse. ;d

HAHAHAHAHAAH, så söt hon är! :D

2011-02-06 / 16:58:41
Hemsida: http://rosseforsure.blogg.se/


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: