Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bokrea på CDON

Nu är det så att CDON ska dra igång med en bokrea. De har gjort en hel sida på bokrean med bara twilightböcker för billigt pris, ja ni ser? Är det inte otroligt. Om jag inte hade haft nästan allt detta hade jag shoppat ihjäl mig! Ni kan redan nu förhandsboka böckerna och få allt fraktfritt, bra va?

Så länge vi båda andas

(Inbunden)

Stephenie Meyer

Så länge vi båda andas
69 kr
BookBoka

Att vara oåterkalleligt förälskad i en vampyr är som en fantasi och en mardröm dödligt farlig i en verklighet. Den hett efterlängtade avslutningen på Bellas och Edwards omöjliga kärlekshistoria avslöjar hemligheter och mysterier i denna romantiska saga som har förtrollat miljontals läsare världen över.

Bree Tanners andra liv

(Inbunden)

Stephenie Meyer

Bree Tanners andra liv
89 kr
BookBoka

Äntligen! Efter nästan två års tystnad kommer Stephenie Meyer ut med en uppföljare i sin omåttligt populära Twilightsaga. Läsare av Twilightsagan kommer att trollbindas av den fängslande berättelsen om Bree Tanner och den mörka vampyrvärld som hon upptäcker i Ljudet av ditt hjärta.

Genom dina ögon

(Inbunden)

Stephenie Meyer

Genom dina ögon
89 kr
BookBoka

Jorden har invaderats av en ras som tar över människornas sinnen medan de lämnar kroppen intakt och större delen av mänskligheten har dukat under. Men Melanie Stryder vägrar att tyna bort.

Om jag kunde drömma

(Inbunden)

Stephenie Meyer

Om jag kunde drömma
49 kr
BookBoka

Isabella Swan flyttar till Forks, en liten regnig sovstad i Washington. Hon förväntar sig att hennes nya liv ska bli lika långtråkigt som staden själv. Men när hon träffar den gåtfulle och förföriske Edward Cullen tar hennes liv en oväntad och farlig vändning. Edward har länge lyckas hålla sin identitet som vampyr hemlig.

När jag hör din röst

(Inbunden)

Stephenie Meyer

När jag hör din röst
49 kr
BookBoka

Alla som har väntat på att få veta hur det gick för Bella och Edward kan nu sätta tänderna i denna fantastiska uppföljare. Bella firar sin födelsedag tillsammans med Edward och hans familj. Men firandet får ett minst sagt abrupt slut när Bella skär sig på en glasskärva och familjens "yngsta" vampyr inte kan lägga band på sina känslor utan kastar sig över henne.

Ljudet av ditt hjärta

(Inbunden)

Stephenie Meyer

Ljudet av ditt hjärta
59 kr
BookBoka

Ljudet av ditt hjärta är den uppmärksammade ­fortsättningen i Stephenie ­Meyers berättelse om Bellas och Edwards omöjliga kärlek "Bella?" Edwards mjuka röst hördes bakom mig. Jag vände mig om och såg honom jogga uppför trappan, med vindrufsigt hår efter att ha sprungit.


Om jag kunde drömma

(Inbunden)

Stephenie Meyer

Om jag kunde drömma
79 kr
BookBoka

Isabella Swan flyttar till Forks, en liten regnig sovstad i Washington. Hon förväntar sig att hennes nya liv ska bli lika långtråkigt som staden själv. Men när hon träffar den gåtfulle och förföriske Edward Cullen tar hennes liv en oväntad och farlig vändning. Edward har länge lyckas hålla sin identitet som vampyr hemlig.

När jag hör din röst

(Inbunden)

Stephenie Meyer

När jag hör din röst
79 kr
BookBoka

Alla som har väntat på att få veta hur det gick för Bella och Edward kan nu sätta tänderna i denna fantastiska uppföljare. Bella firar sin födelsedag tillsammans med Edward och hans familj. Men firandet får ett minst sagt abrupt slut när Bella skär sig på en glasskärva och familjens "yngsta" vampyr inte kan lägga band på sina känslor utan kastar sig över henne.

Ljudet av ditt hjärta

(Inbunden)

Stephenie Meyer

Ljudet av ditt hjärta
79 kr
BookBoka

Ljudet av ditt hjärta är den uppmärksammade ­fortsättningen i Stephenie ­Meyers berättelse om Bellas och Edwards omöjliga kärlek "Bella?" Edwards mjuka röst hördes bakom mig. Jag vände mig om och såg honom jogga uppför trappan, med vindrufsigt hår efter att ha sprungit.




    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: