Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kellan tackade nej till rollen som Edward Cullen

Ta det lugnt, och läs. Faktiskt rätt roligt.


Han har inte den ledande rollen i The Twilight Saga, men om "People" skulle få som dem ville, så skulle Kellan Lutz gått på audition för Edward.

Efter att ha läst manuset för Twilight för första gången, nekade han pressen från hans gäng, att spela Edward. Enligt Calvin Kleinmodellen var det en mindre roll han ville ha och karaktären Edward var för "deprimerande"-

“De ville att jag skulle gå på audition för rollen och jag fortsatte att säga nej, nej, nej", berättarhan för Nova Fm's Christo & Katie. "Efter sjuttonde gången visade mig de Edwards bror, Emmet. Så jag läste om manuset och älskar Emmets mindre scener. Han har knappt några repliker men roliga", sa Kellan Lutz.


Översatt av mig ©

infosource






    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: