Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Svettas Kristen så mycket?

Detta på stående nedan är vad Msn skriver, sedan får ni tålka det själva!
Kristen: "Jag svettas och luktar illa" 
Kristen Stewart

Kristen: "Jag svettas och luktar illa"
Kristen är också aktuell med en roll i filmen "Welcome to the Riley's".

Kristen Stewart, 20, får sådan panik när hon ska ställa upp på intervjuer att hon drabbas av fruktansvärda svettningar.

— Jag blir så nervös att jag inte vet hur jag ska handskas med det, säger hon till Stylist magazine.

Fans av stjärnorna i ”Twilight”-filmerna är säkert bekanta med det faktum att Kristen fullkomligen avskyr att ställa upp på intervjuer i allmänhet och att tala inför stora folkmassor i synnerhet. Nu berättar hon själv om sina bekymmer.

— Jag blir så tanklös när jag är nervös. Jag rullar med tummarna, mina händer blir våta av svett och jag luktar illa, berättar Kristen för Stylist magazine.

Kristen har varit i filmbranschen i tio år och den goda nyheten är att, även om problemen fortfarande är påtagliga, så blir det bättre med åren.

— Man inser att även om man helt sumpar det, allt går åt skogen och alla tror att du är helt inkompetent, så är det ingenting som egentligen påverkar en.




    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: