Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nya medlemmar till BD

Enligt IMDb (som jag faktiskt inte alltid litar på) så står det att två nya har anslutit sig till BD castet. Den första är

Drew Roy som ska spela Nahuel. Nahuel är ungefär 150 år och är som Renesmee, hälften människa, hälften vampyr.
Drew själv är 24 år och har tidigare medverkat i bl a ett par avsnitt utav Hannah Montana

och den andra är:
Guri Weinberg kommer att spela Stefan. En utav nomaderna som vill ha ett slut på Volturi.
Guri är 38 år och har tidigare med verkat i olika serier bl a Cane, Burn Notice och The Man.
Jag tror att dessa två säkerligen kommer att pass bra. Drew passar utseendet perfekt på. Men Guri är jag lite kritisk emot, eller det är nog bilden. I Breaking Dawn kommer han inte göra mig besviken!
[IMBd]



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: