Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Michael som "den vita kaninen"

Som ni kanske har märkt så är det ganska dött på stjärnornas sida och det är ju den tiden mellan Eclipse och Breaking Dawn, men snart så sätts ju allt igång igen och då kommer det bli mycket att uppdatera.
Men så länge kan jag ju säga en grej som jag inte visste om. Visst ni om att Michael Sheen (Aka. Aro) spela den vita kaninen i Alice i underlandet? Jag vet, jag såg den filmen igår och kom på att det var så. Kan hända att jag är lite efter, men det var lite kul att veta faktiskt. Så idag så får ni se en intervju med Michael Sheen och hans roll som den vita kaninen.

P.S nu har vi gjort nya signaturer, de gamla började bli uttråkade, vad tycker ni om dessa?

Elin

Hej! Jag ska börja sälja bloggdesigner, så kika in på bloggen om du är intresserad! :)

2010-09-19 / 22:16:03
Hemsida: http://geniet.blogg.se/


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: