Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lucy Hale vill vara med i Twilight



Igår , släppte J -14 en intervju med Lucy Hale (från Pretty Little Liars och privilegierade ) där hon talade om det faktum att hon inte bara provat på " Alice " i Twilight , men hon provspelade för " Jane " i The Twilight Saga : New Moon . " Jag provspelade för Alice ... jag läste böcker och jag ville vara en del av den första filmen så dåligt ", förklarar hon . Eftersom Ashley Greene slutändan noppade åt sig rollen gick hon tillbaka ut för " Jane ", men Dakota Fanning fick den tjänsten. Ändå är hon inte bitter över det. "Jag älskar alla de har rösterna , säger hon funderade , tacksam för hennes nuvarande omständigheter med att vara en populär tv- stjärna.
Hennes attityd till det hela är ganska uppfriskande ( för att inte nämna , hon har en mycket Twilight -vänlig namn) så det väcker frågan om huruvida Lucy Hale kan passa bra för en av de nya delar som kommer upp i The Twilight Saga : Breaking Dawn ( del 1 eller del 2).

Läs mer på Twilight Examinator

Översatt av mig©




    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: