Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kristens planer Efter BD

 



Att vara den ledande damen i en av de mest populära filmerna i världen just nu är definitivt en dörröppnare. För Kristen Stewart (som naturligtvis porträtterar "Bella Swan" i Twilight-serien), har gett henne "mer möjligheter än hon någonsin haft" så långt som framtida projekt gäller, förklarade hon till Fox. "Jag vill bara göra mitt jobb som jag tycker är rörande, och det är något som jag inte kan vara specifik om."

I en intervju med Stylist Magazine, utökade hon på den kommentaren och sade "Det är svårt att definiera exakt varför jag väljer projekt, och det är inte som så att jag förutspådde att Twilight skulle bli så stort. Jag kan bara göra något jag känner att jag måste göra. Det finns egentligen inte en massa val, men samtidigt har jag inte något system."

Hittills har hennes val efter Twilight gett henne en hel del beröm och bra respons när det kommer till The Runaways och Welcome to the Rileys, och filmen hon har arbetat med under de senaste veckorna, On The Road, är ett mycket efterlängtad projektet- där några andra huvudroller är Garrett Hedlund, Viggo Mortensen, Kirsten Dunst, Amy Adams, och andra aktningsvärda skådespelare. Så oavsett om det finns ett "system" på plats eller inte, har det gått bra för Stewart i urvalsprocessen av filmer.

[Källa]


sannababy!

http://meandmyprince.blogg.se/2010/september/tavlings-finalister.html#comment



Blir superglad om du röstar på min blogg, nummer 4 sanna. alla som röstar får en länk! pusss<3

2010-09-13 / 07:03:38
Hemsida: http://ssannassuomela.blogg.se/


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: