Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Intervju med Rob, Kristen och Tay

Sky Movies Magazine: Så den tredje filmen com ut på bion tidigare detta år och ni kommer snart börja filma den fjärde - väntade er när ni spelade in Twilight att det skulle bli så stort?


Taylor Lautner: Det var en stor överraskning. När vi filmade Twilight vi trodde bara vi trodde vi filmade in en film som bara vi var passionerade över. Vi visste inte om någon annan någonsin skulle se på filmen. vi hade ingen idé om att filmen skulle bli så stor och sedan fortsätta och fortsätta att växa!

Robert Pattinson: Jag trodde att det var en liten mörk kärleks historia om vampyrer... Sedan så slutade det med att det blev en världssak. Jag såg det inte överhuvudtaget i början... jag inte förväntat mig detta, att det skulle bli en sådan stor film! jag menar, det är fantastiskt. 

Kristen Stewart: Vad som är coolt är att du har den här fantasin full utav myter och saker. Så det når känslomässiga steg. Jag tror att det är det som tjejer älskar så mycket, för att det är är mer seriöst än vad du möter i den riktiga världen. Det är passionerat än vad du känner.

Robert Pattinson: Har era liv förändrats mycket med pressen och fan uppmärksamheten?

TL: Ja en liten bit, för att det är inte normalt att vakna upp och ha paprazzibilar väntande utanför, som följer dig hela dagen...

KS: Det är riktigt roligt när de ramlar över varandra bara för att de springer baklänges för att ta en bild. När du ser mig riktigt glad i  en paparazzibild, det är för att jag skrattar åt dem.

TL: Men alla fördelar med det är lägger man över nackdelarna. Jag har haft det så här i två år nu. Men det är väldigt viktigt att inte låta det förändra ditt liv. Jag lever i två världar. Jag har Twilightvärlden och jag har den världen som jag fanns i innan, med min familj och mina vänner.

RP: Jag är relativt orolig när serien slutar, för att det är en så stor säkerhets skydd. Det är som ett nät. Du kan göra misstag när du har ännu en twilight film att göra. Men efter det antar jag att du får klara dig själv.

SMM: Ni har jobbat tillsammans ett bra tag nu - har ert förhållande förändrats?

KS: Vi har absolut olika relationer nu. Vi har blivit riktigt bra vänner... jag bryr mig väldigt mycket om Rob och Taylor, vi har växt ihop väldigt nära - och det är inte konstigt!

TL: Yeah, vi var växt närmare och närmare. Jag menar, vi är som bästa vänner nu och det är riktigt underbart hur mycket det hjälper. Vi har möjligheten att bli mer öppna till varandra och vi har mer roligt. Jag tror att det gör det till en bättre arbetsmiljö.we’ve grown closer and closer. I mean, we’re like best friends now and it’s really amazing how much that helps. We’re able to be more open with each other and we have more fun. I think that creates a better working environment.

SMM: Stör ni någonsin på varandra?

KS: De stör inte mig [skrattar]. Vi har totalt normala relationer med varandra...vi kan bli ärliga och inte oroa oss för att förolämpa varandra.

TL: Kristen och jag är super nära [Skickar en utmanande blick mot Pattinson]. Vi pratar om vad som helst och allting. Vi är super nära varandra [shoots a mock ‘challenging look’ at Pattinson]. Vi pratar om allt och lite till. Under driftstopp vi antingen kastar vi en fotboll runt eller att kasta en druva och jag ska fånga den i min mun ... Jag blir verkligen utråkad ibland. Jag vet inte hur vi skulle filma denna franchise om vi inte var så nära som vi är. Det skulle vara en mardröm.

SMM: Taylor och Rob - era karaktärer är rivaler i filmerna. Är det svårt att filma scenerna, särskilt i Eclipse, där du slåss?

TL: Rob är väldigt roligt. Liksom i tältet scener där vi skriker på varandra - det är så svårt att hata Rob eftersom han är en rolig och trevlig kille, så att behöva se honom i ögonen och skrika på honom är svårt. Varje gång efter att de skriker "cut", vi båda bara brast i skratt, ganska utmanande.

RP: Jag var i en mycket märklig stämning när vi filmade den scenen [skratt]. Jag blir besatt av ord, tankar ", eftersom med en amerikansk accent det låter som" pruttar " och jag kunde inte komma över det, hela dagen. Den första raden var, "Kan du åtminstone hålla dina tankar för dig själv?" Jag menar, jag sitter i tältet och varenda gång [skratt] ... Och Taylor kom till en punkt där han var precis som, "som inte ens låter likadant. - Det är inte roligt alls"

Hon älskar honom SMM: Händer det mycket?

RP: [Det var en scen], där Kristen var tänkt att sova på golvet. Så jag tittade ner och hon letar upp och försöker få mig att skratta hela tiden. Men det innebar scenen fick lite energi till det, eftersom jag försökte stoppa mig själv från att skratta och den typen av gjorde det lättare.



SMM: Jacob och Bella kommer även närmare till att få ihop det i Eclipse - kommer det inte att orsaka något konstig mellan er?

TL: Det var bra för Jacob att komma in där och få hans skott och kyssa Bella för första gången. Definitivt [skratt].

RP: Inte nog med att de gör kyss scener, gör de det aldrig när jag har sett på. Känner du verkligen som att någon är otrogen mot dig ... Jag skulle komma tillbaka till jobbet och vara som, "Så hur var det?"

TL: [Det var en kyss] vid höjdpunkten av filmen. Vi är på toppen av detta berg och bakgrunden var fantastisk. Det är en mycket viktigt och känsloladdat ögonblick ... Men det var så kul eftersom när Kristen och jag skulle kyssas, så fort vi hade avslutar skulle Kristen ser på mig och gå, "Vi bara kysstes." Jag skulle kunna se ut, "Ja, det gjorde vi." Det var roligt.

... Nej, han ... SMM: Blir ni generade?

TL: Nej, när Kristen och jag scener, vi är Jacob och Bella. Allt vi gör, oavsett om vi är kyssar eller slåss. Vi lever definitivt dessa tecken, så efter tre filmer det slags bara händer nu.

KS: Ja, jag kan nog vara certifierad absolut galen på denna punkt eftersom jag har blivit så i det fria utrymmet i Twilights verklighet ...

ÖVERSATT AV OSS©
Read more at Sky Movies
[Team-Twilight]



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: