Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Samuel: Twilight var bara en adution

Hans första razzia i den amerikanska filmindustrin var en roll som nyfödd vampyr Riley i den tredje delen av Twilight-serien, Eclipse.
"Jag var i Sydney gör amerikansk auditions för en stund, jag bara skicka dessa DVD-skivor utav, utan att veta vars skrivbord de landade på, eller om någon ens tittade på auditionen, jag bara skicka iväg dem i glömska,"säger Samuel.
"Twilight var bara en audition som kom, så jag gjorde det så gott jag kunde och skickade bort det och glömde det. En månad eller två gick och sedan hörde jag att det var ner till mig och fyra eller fem andra killar, så jag fick mig på ett plan till Vancouver, träffade regissören och det hela gick ganska snabbt efter det.
"Det var otroligt att delta i en berättelse av den storleken som når så långt och brett, och har en riktigt passionerad följande."
Som för fansen, omfamnar Samuel de självutnämnda Twihard fanskara som ett fenomen i sig.
"Ofta människor palm bort det som galenskap men det är verkligen ett slags cool grej när folk har möjlighet att uttrycka sin entusiasm på det sättet."
Översatt av mig©
Läs resten av artikeln här




    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: