Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Rösta redan idag!


Idag kan man börja rösta på Kristen och Eclipse på PEOPLE'S CHOICE AWARDS 2011. En awardshow där fans- inte folk inom branschen- får rösta på folk inom musik, film och TV. Topp 5 nomineringskandidaterna i varje kategori kommer att presenteras 9 november, och galan sänds onsdagen den 5 januari, 2011.

NOMINERA KRISTEN FÖR:
Favorite Movie - The Twilight Saga: Eclipse
Favorite Movie Actress - Kristen Stewart
Favorite Drama Movie - The Twilight Saga: Eclipse
Favorite On-Screen Team - The Twilight Saga: Eclipse (Robert Pattinson, Kristen Stewart, and Taylor Lautner)
Favorite Movie Star Under 25 Presented by Moviefone - Robert Pattinson, Kristen Stewart


Gå in på 
peopleschoice.com och börja rösta!



♥Babypink♥

nä inte egentligen. men jag kan göra en enkel design åt er. men jag har en beställning som står på tur nu när jag blev klar med den ena igår. Så vill ni mejla mig så mycket ni kan om hur ni vill att den ska se ut med färger mm. skicka oxå in foton som ni ev vill ha i headern. om ni inte vill göra eran egen header den ni har nu va snygg tycker jag. mejla mig på [email protected]

2010-10-19 / 08:04:15
Hemsida: http://jennysmodemix.se


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: