Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nikki ser fram emot BD

Edward och Bella kanske kommer bli stolta när det snart ska filmasr Twilight: Breaking Dawn, Men Nikki Reed är också väldigt upphetsad av introduktionen av bebisen Renesmee.

“Själviskt nog, är jag riktigt tacksam över min relation med barn.", säger den 22-årige skådespelerskan till PEOPLE medan Selfishly, I’m really pleased with my relationship with this kid,” the actress, 22, tells PEOPLE  “men jag jag gillar riktigt förändringen i förhållandet mellan Rosalie och Jacob."

Reed’s karaktär, Rosalie Hale, har alltid haft en ganska stor last på henne axlar när det kommer till Taylor Lautner's formskitfning, men efter allt läsning genom de nya manusen ser Reed fram emot att ta fram hennes vampyrs mjuka sidor."

“I den första delen utav Jacobs bok hatar vi varandra", säger hon. "men vi är båda bundna till bebisen och upptäcker att kontakten verkligen har kraft." Det är kontakten som gör att Reed påminns om hennes utanför skärmen vänskap med Lautner, 18.

“Det känns liknande, men på samma gång mer labilt än att ha en relation som jag har i verkliga livet med Tylor," säger hon. "Tydligen så är vi kompisar, men det finns den där lekfullheten som vi måste utforska och som inte varit där innan"

[Källa]

Översatt av mig och cred om ni kopierar






    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: