Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jackson Rathbone tycker BD är fantastisk

Jackson Rathbone pratar lite om Breaking Dawn på the Scream Awards!

"Jag läste inte manuset, jag tittade bara på det - det är fantastiskt, det är under lås och bom... Vad Melissa[Rosenberg, manusskrivare] gjorde med boken, det är inspererande," sa han på Scream Awards i Los Angeles.
Jackson berättade att den efterlängtande kärlekscenen mellan Edward (Robert Pattinson) och Bella (Kristen Stewart) kommer inte hoppas över!
"Det är en väldigt svår övergång, speciellt du vet med innehållet i Breaking Dawn, och vad de kunde göra med det e fenomenalt . Fansen kommer bli galna och det kommer att visas hur Renesmee skapas - så det kommer bli roligt," tillade han.
Men han skämtade han vill ha sin egen kärlekscen på skärmen med han fru spelade av Ashley Greene.
"Jag försökte, Jag sa vi behöver en Jasper och Alice kärleksscen. Jag tror det skulle just bli bra för oss alla att få det med," sa han.
"Det var den saken jag var upprörd över, vi såg aldrig hur de blev tillsammans för jag tror det är en vacker kärlekshistoria. Det är det verkligen, det är inspererande."



översatt av mig så ge Cred om ni kopierar!

källa

//sara



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: