Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Intervju med Taylor Kinney från Vampires Diaries


Det verkar bli en order då man spelar varulv dessa dagar att man har ett sexigt sexpack. Taylor Lautner förberedde sig mycket för hans Twilight roll - hur förberedde du dig?

Det är den största förutsättningen. Folk skickar bilder på deras sexpack och de kan boka jobb bara för det (skrattar). Varulvar är lite mer än bara muskler, lite större. Du har din Taylor Lautners och snubben från True Blood som är två meter och sönderrivna, så men det är inte intimt. Jag är ganska atletisk och psysisk. Jag kan inte sitta still när det finns tid ledig, jag springer runt, jag cyklar, jag surfar, jag håller på gym eller gör något annat. Det är inte bara för att stanna i den kroppen.

Varulvar är väldigt heta och popkulturella. Ser du på True Blood och Twilight?

Nå, jag kan inte sitta still länge men jag har sett episoderna av True Blooed. Jag tycker de är en faktiskt serie. Jag har sett de två första twilightfilmerna och jag gilla det. Det var roligt att titta på. För att se vad som händer med vampyrerna och varulvarna just nu, det är roligt att vara en del av det. Allting som jag kan göra för att fräsha upp eller nya varulvsgemenskapen (skrattar) är roligt.

Om du och Taylor Lautner och Sam Trammell från True Blooed träffades i skogen tillsammans, vem skulle vinna en strid?

Oh ja, Jag skulle säkert vinna. Säkert. Det är ingen tävling.

[Eclipsemovie]

Översatt av mig - cred om ni vill ha den!



 


Emelie

heheh edward e sååååå snygg ;)

2010-10-16 / 11:58:41
Hemsida: http://xxforgivexx.blogg.se/


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: