Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Angående The Imprints Love

Hej! Som ni har märkt har TIL inte kommit på så länge. Inte så ofta som jag ville. Anledningen är att jag har skrivit och skrivit i hela förra veckan men blev riktigt färdig. Så i bussen idag när jag satte mig för att skriva på kapitlet på min ipod (Ja det går ju att skriva där), tror ni inte att allt är borta det jag skrev? Därför har jag varit lite depp för det idag och inte orkat skriva igen, men i morgon ska jag ta tag i det! Så ha lite överseende med mig och sluta inte läsa bloggen!

Yasmin

Haha sånt är tråkigt!

Klart att vi TROGNA läsare inte slutar läsa bloggen?!

2010-10-04 / 21:07:28
Hemsida: http://hetavampyrer.blogg.se/


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: