Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Veckans Twihuman: Anna-lotta!

Nu har det kommit in lite olika Twihumanförfrågningar och det är verkligen roligt att det verkar uppskattas! Då räknar jag med att vi kommer att fortsätta mer med det här? Jag tänkte varje söndag. Då kommer veckans Twihuman komma upp med frågor och så?


Den som blir först ut med att bli Twihuman blir Anna-Lotta! Grattis säger jag. Nu blir det hon som bestämmer vad det ska vara för bilder och citat. För er andra som sökte in, mer chanser kommer det att bli, varje vecka. Jag kommer att skicka ut ett mejl till dig med vidare instruktioner.
En sak till er alla först: Ju tidigare ni svarar på mejlet med bilder desto snabbare och längre kommer bilderna i headern vara. Eftersom varje söndag får andra chansen. Fast åt andra sidan är bilderna kvar till nästa person skickat bilderna.
Detta var Anna-Lottas svar.
Faktafrågor:
1. Från vilka två personer fick Bella inspiration till namnet till hennes och Edwards dotter?
2. Vad heter Jaspers skapare?
3. Vad heter Jacob i efternamn?

Personliga frågor:
1. Vampyr eller varg? Motivera
2. Edward eller Jacob?
3. Mike eller Eric?

4. Har du en blogg?
Svar:
1. Renée och Esme
2. Maria
3. Black
1. Vampyr. Vem vill inte vara gudomligt vacker och leva i all evighet? Okej, ja att se alla man älskar dö är världens hemskaste känsla men har man någon man älskar och vill spendera sitt liv med, då finns det möjligheten att göra denne till en vampyr. Om han/hon vill. Man får möjligheten att springa i ljudets hastighet, vara stark som stålmannen och kanske kanske ha en förmåga att t.ex. läsa tankar, förutspå framtiden etc.
Att vara varulv skulle inte vara fel heller men jag som tjej föredrar vampyr, megamuskler på en tjej är inte så attraktivt. Se bara på kvinnliga bodybuilders, jag finner inte dem attraktiva. Okej att vara attraktivt är inte allt men ja du/ni fattar principen. Eller hur?
2. Jacob
3. Mike



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: