Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Snart är det över!! =(



Snart är det över det där med Edward, Bella and Jacob! Det är så dramatiskt eller vad tycker ni? Jag tycker att det borde komma en fortsättning av den eller att dem gör An other life of Bree Tanner till en film ioch med att det har blivit en bok nu och den tillhör endå The Twilight Saga! Eller? Är det bara jag som tycker så?

Nu när ni vet att den sista filmen har ett bestämmt datum ska ni planera in en resa till USA eller varför inte Enland till premiären. Jag tror att jag ska planera in en resa redan nu! Då får man åtminstånde sörja sammtidigt som man hyperventilerar framför skådespelarna bakom denna serie av film!
Eller är jag den enda som tycker att det är ett bra sätt att säga farväl... fast det är klart vi kommer föralltid att minnas denna film och den kommer att bli lika stor om inte större än vad Titanic blev!
Skriv gärna hur ni tänker runt detta!



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: