Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

En dag INGEN kommer att GLÖMMA!

Kristen Stewart anländer till måndagens fototillfälle på Grand Hotel i Stockholm
Kristen Stewart anländer till måndagens fototillfälle på Grand Hotel i Stockholm
Tidigare i dag anlände Taylor Lautner, 18, och Kristen Stewart, 20, till Stockholm. "Twilight"-stjärnorna är på Sverigebesök för att marknadsföra nya filmen "Eclipse". 

 

Vid 11-tiden ställde de upp sig för att bli fotograferade och en knapp halvtimme senare slog de sig ner vid podiet i spegelsalen på Grand Hotel för att låta sig bli intervjuade av den nordiska presskåren.

En av höjdpunkterna från presskonferensen var när Taylor frågades ut om en omtalad replik i "Eclipse", då hans rollfigur Jacob säger de bevingade orden "Jag är hetare än du" till kärleksrivalen vampyren Edward, spelad av Robert Pattinson.

 

— Den repliken var svår. När jag läste manuset första gången tänkte jag ”Nej, du måste skämta!”.  

Jag var så orolig över hur det skulle uppfattas. Jacob är dödsallvarlig. Han menar det verkligen. Han skämtar inte alls. Utmaningen var att låta bli att skratta.

— Det är alltid obekvämt för en skådis att se sig själv i en film, men att se sig själv säga den repliken är extra obekvämt. Jag hoppas att slutresultatet var okej.

Men Kristen Stewart, som spelar Bella - föremålet för både Jacob och Edwards kärlek - kom med lugnande besked:

— Det blev helt okej.


Taylor Lautner och Kristen Stewart

Taylor Lautner och Kristen Stewart

Kristen Stewart
Kristen Stewart

Taylor Lautner
Taylor Lautner

Kristen Stewart
Kristen Stewart


Taylor Lautner
Taylor Lautner


Taylor Lautner
Taylor Lautner

Kristen Stewart
Kristen Stewart

Taylor Lautner och Kristen Stewart
Taylor Lautner och Kristen Stewart


Någon annan än jag som såg att Kristen Var irriterad på allt skrikande?








    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: