Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tävlingen är avgjord!

Nu är poster tävlingen äntligen avgjord och vi har fått fram tre lyckliga vinnare.

Svaret på frågan var ju givetvis 18.11.11 (Den artonde november 2011)

På plats nummer tre har vi: Lina!
På plats nummer två har vi: Josefine!
På plats nummer ett har vi vinnaren: Erika S!

Ett stort grattis till er, detta är ni värda! För er som inte vann något denna gången, mer chanser kommer! Det kan jag försäkra er om! Tack för att ni ställde upp. För att jag är en snäll själ tänker jag länka er alla!

P.S, ni som vann något, jag skulle önska att ni kontaktade oss antingen via mejlen eller via en kommentar så vi fortfarande vet om ni vill ha priset, ni har till ikväll 24.00 på er annars går priset till någon annan.
Alla som var med och deras bloggar:
Simone - Vampire Diaries blogg
Elin - Fanfic - The third wife
Erika L - Love vampires
Emma - Twilight blogg
Amanda A
Andrea
Fridon
Lisa
Julia
Erika S - Twilight blogg
Lina - Twilight blogg
Vilma
Fredrika

josephine

varför är inte min blogg med??

2010-12-12 / 11:04:58
Hemsida: http://twinblogg.blogg.sr
Erika <3

Det är klart att man fortfarande vill ha priset :) Och tack tack tack för att jag vann :D

2010-12-12 / 11:51:56
Hemsida: http://cullens.webblogg.se/
Josefine

Tack så mycket ♥♥

¨Jag kom 2:A och jag vill verkligen ha dom där posterna kontakta mig på min blogg: www.joseefiiinee.blogg.se eller min epost: [email protected]



Hoppas du ser det här innan du tänker ge bort dom till någon annan :P <3

2010-12-12 / 12:25:29
Hemsida: http://joseefiiinee.blogg.se/


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: