Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Robert Pattinson förför sin älskare i "Bel Ami

OBS! Kopiering FÖRBJUDEN eftersom att jag själv översatt från spanksa!©



Los Angeles : -Robert Pattinson har avslutat inspelningen av hans senaste filmprojekt, "Bel Ami, där hans arbete inte har gått obemärkt förbi co-stars Uma Thurman och Christina Ricci, som har visat hur bra det kändes att tolka deras älskare. Robert Pattinson, som spelar den franska arméns soldat blir lurad av så många kvinnor som föreslås i filmen. Ricci har säkerställts att han är mycket bra på att kyssas och det är en härlig människa. "Det påminde mig om mina småbröders bästa vän. Spelar idiot, det är roligt, vi skrattade mycket. Han skrattar åt sig själv hela tiden", tillägger Ricci.

Den 24-årige har visat sig vara ganska stud, något som hans kollegor uppskattade, som förutom sina färdigheter som en professionell, har också en stor fysisk skönhet. En grupp som har blivit en av de mest attraktiva aktörerna för tillfället.

Ricci är inte den enda som delar romantiska scener med Pattinson. Uma Thurman har också fallit för charmen på karaktär spelas som vampyr i filmen "Twilight", men medgav att han tyckte synd om åldersskillnaden mellan dem, och att hon inte är mer än 16 år. "I min förra filmen har jag älskaraffärer med yngre killar, även min tolvåriga dotter har märkt detta. Naturligtvis har jag påverkats mycket av det faktum att Robert Pattinson kommer att spela min man", medger hon

"De sexscener är något störande. Det finns gott om sexscener jag ger mig själv en hel del", säger Thurman.

Några bilder av oemotståndlig Rob Bel Ami:
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.comimagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

Översatt av mig©




    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: