Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Klänningen är vacker" - Ashley Greene


Kara för TwilightMoms: “Det har varit många rykten om Alices visioner - kan du berätta vad de egentligen handlar om?"


Ashley: “Nej! Men jag kan berätta att det är så många visioner och så många sätt att genskjuta dem - Bill Condon och jag satte oss ner och kollade igenom våra möjligheter - Jag har massor, men kan inte berätta några detaljer än..."


Kara: “Som Alice, hade du roligt med att planera bröllopet?"


Ashley: “Ja! Med det vi jobbat med hittils ser perfekt ut. Jag har sett bilder på klänningen och den är vacker, riktigt fin, så oroa er inte. Det kommer bli en underbar scen när allt är färdigt"

T W I F A N S





    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: