Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ingen veckans twihuman?

Det verkade inte riktigt vara någon som var intresserad att fortsätta med veckans Twihuman? Jag blev rätt besviken. Jag tänkte att det skulle bli en kul grej, att man kunde låta er läsare få vara med och bestämma headern och så. Men det var inte så många på, på den idén. Så jag får väl ta och lägga ner det och byta header själv. Eller?
Vill ni vara med på Twihuman eller ska jag lägga ner det helt och hållet? Upp till er!

Och vill ni vara med, kan ni inte skicka in era svar då? Ni får ta från dem gamla. Det vore jätteroligt!
P.S, jag valde header själv denna dag!

Lotta

Jag gillar verkligen "Twihuman" idéen men eftersom jag ställde upp första gången och vann så tänkte jag att jag tänkte ge andra en större chans (:

2010-12-14 / 15:08:28
Hemsida: http://cutebubbles.blogg.se/
Lotta

Svar: Visst kan jag göra det igen (: Frågorna du använde till andra omgången eller?

2010-12-14 / 19:32:37
Hemsida: http://cutebubbles.blogg.se/


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: