Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Extra TV: Box Office Champs av 2010 (Eclipse # 4)

4. 'The Twilight Saga: Eclipse' (Summit Ent.)



Totalt
brutto: $ 300.531.751
Bästa citat: "Det här var inte ett val mellan dig och Jakob. Det var mellan vem jag bör vara och vem jag är. Jag har alltid känt i otakt. Precis som om allt bokstavligen snubblar genom mitt liv. Jag har aldrig känt något normalt, eftersom jag inte är normal, och jag vill inte vara det heller. Jag har fått möta döden och förlust och smärta i din värld, men jag har heller aldrig känt mig starkare, som mer verkligt, mer mig själv, eftersom det är min värld också. Det är där jag hör hemma. "- Bella (Kristen Stewart)

-->Läs<-- mer här (Även källa)
ÖVERSATT AV MIG©




    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: