Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Vampires Suck (Vampyrer Suger)

Jag såg ju på denna film igår och här kommer min recension som jag skrev på min privata blogg
Regissör: Jason Friedberg, Aaron Seltzer
Skådespelare: Jenn Proske, Matt Lanter, Chris Riggi

Genre: Komedi

Ålder: 11 år

Handling: Handlingen är i princip den samma som i Twilight och New Moon, men med andra namn, som Becca istället för Bella till exempel. De har skruvat upp scenerna till max och gjort dem ännu mera annorlundare. "VAMPYRER SUGER! sätter tänderna i vampyrkulturen i bästa spoof-anda. De bleka, de rufsiga i håret, de svenska, de kvalfyllda. Och i alla deras beundrarinnor (vad är grejen med tjejer och vampyrer?!). Ingen går säker.", Sf






Min åsikt: Jag tyckte faktiskt att den här filmen var väldigt rolig och jag skrattade mycket. En del skämt och scener hade de klockat in så rätt, skämten var perfekta. Men...jag blev liite besviken, den var liksom lite för mycket, en del skämt och scener var himla överdrivna, riktigt onödiga egentligen. För hela tiden så pågick det skämt, det fanns nog inte en enda seriös scen i hela filmen. Men som jag sa innan så var den väldigt rolig och bra annars och jag gillade likheterna mellan dessa karaktärens som i de riktiga filmerna.


Mitt omdöme: Filmen får tre av fem stjärnor utav mig






    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: