Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Svar på era frågor! Del 2

Från: Ina
 När började du blogga och varför=)

Svar: Jag började blogga 2007/08 och detta var för att jag ville att alla Twilight fans skulle få all den fakta och info som dem behövde! Jag gjorde då detta för er så ni skulle hålla koll på ex. Robert Pattinson(Edward cullen) eller Kristen Stewart(Bella swan)


Från: Sandra
Hur känns det att vara tillbaka efter ett års tid?

Svar: Det är faktiskt roligt men känns konstigt! Jag kännde att ni behövde mig men det är som att träna eller sporta, har man inte tränat på någon månad "tappar" man konditionen och det blir jobbiggt men det känns bra och skönt att börja om på nytt!
Är det ett svar på din fråga? =)

Från: Anonymis
Var får du all info ifrån?
Svar: Jaa, olika amerikanska sidor och engelska, så jag översätter och sedan får jag även lite saker från er läsare som ni vill att jag ska lägga upp =) och detta är jag tacksam över att ni gör!!


Från: Selma
Hur hittade du twilight? Eller Twilight ditt hjärta?
Svar: Runt 2006/07 så läste jag den första boken på engelska och då vart jag KÄR! Det bästa med dem här böckerna är att det är en dröm som Stephenie Meyer drömde så det var väl lite det som facinerade mig!

Från: Frida
Vilken av dessa(Twilight eller V-Dairies) filmer/Serier gillar du mest?
Svar: Det finns inte någon chans att jag väljer emellan dem! Vampire Dairies ÄLSKAR jag som en serie och Twilight ÄLSKAR jag som en film!

Från: Anonym
Kommer du någon gång lägga upp en bild på dig eller ens säga vad du heter?
Svar: Ja, men kanske inte nu men om något år eller så. Vill helst vara anonym för tillfälet.

Roligt att ni frågar på! Det är öppet hela tiden, skicka bara in lite frågor jag kan svara på! ÄLSKAR er!!


Ina

En personlig fråga: varför vill du inte säga det nu?

2010-04-16 / 20:10:56
Hemsida: http://inalovetwilight.blogg.se/


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: