Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Svar på era frågor! Del 3

Från: Ina
Du är team Edward, sen när?
Svar: Sen jag såg Twilight på biograferna 2007/08 tror jag!

Från: Anonym
Vad heter du?
Svar jag heter ......! Tänker tyvär inte säga vad jag heter.

Från: Saga
Vad är huvudtanken med Twilight?
Svar: Vet inte riktikt men det kanske är att dem vill visa den omöjliga kärleken, en kärlek mellan två som inte går att förstöra!

Från: Mr. Cullen
Om du skulle bli vampyr för en dag vad skule du göra?
Svar: Äta en människa och se vilka känslor som dyker upp. Eller skrämma folk!

Från: Ditt fan!
Älskar din blogg!
Vad längtar du mest till? Twilight saga Eclipse eller Bel Ami?
Svar: Eclipse för Bel Ami verkar inte som en film för mig.



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: