Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pattinson: "Jag kan inte skaffa nya vänner"

Robert Pattinson fruktar att han inte kommer att kunna skaffa sig nya vänner i framtiden
Robert Pattinson fruktar att han inte kommer att kunna skaffa sig nya vänner i framtiden

 

“Twilight”-stjärnan och hunken Robert Pattinson fruktar att han inte kommer att kunna skaffa sig nya vänner.

Pattinson har riktiga vänner hemma i England men han tror att nya vänner och bekantskaper endast skulle utnyttja honom och gå till pressen nu när han är känd. Han tror även att hans paranoida inställning kommer att ha negativa effekter på framtida vänskaper, uppger Teen Hollywood.

— Riktiga vänskaper med personer som man känt hur länge som helst förändras aldrig. Alla mina vänner, alla som jag känner, är precis som förr. Det är bara nya människor. Varje gång man träffar en grupp med människor så tror man ofta att någon av dem kommer att säga något till pressen. Majoriteten av gångerna så händer det säkert inte, men ibland så gör de det och det gör mig ständigt paranoid, berättar Robert.




    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: