Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Liten tävling!

Hejsan alla söta läsare!
Nu tänkte jag ha en liten tävling här på bloggen, om tre afficher!
Kommer att dra ut tre lyckliga vinnare! Tävlingen avslutas den 2/5

* Skriv en kommentar om varför ni gillar Twilight saga!
* Om ni skulle vinna vilken av dessa tre skulle ni välja?
* Hotmail adressen
* Skriv ett inlägg på din blogg om att du är med, har du ingen blogg kan du lägga till mig på Blogvin eller skicka ett mejl till en eller två komisar och skickar en kopia till: [email protected]

1. Taylor  


2. Bella

3. Bella and Jacob

Good Luck!

Ps. Detta är HELT gratis och man får med en extra på baksidan! och förlåt för suddiga bilder men ni ser ungefär hur dem ser ut!.

Godkänner ej kommentarerna pga. fusk!

Yasmin

Jag är med!

2010-04-25 / 14:52:53
Hemsida: http://robertfans.blogg.se/
Delina <3

Jag vill börja med att säga SNYGG blogg ! :))



jag vill ha den med Bella & Jacob :)



Jag har läst böckerna en gång på svenska alla 4 nu läser jag dom på engelska och dom är heeelt magiska Jag är ett äkta twilightfan enligt mig själv och jag gillar twilight Väldigt väldigt mycke, skrämande mycket

Jag har redan alla afischerna där jag fick dom med Julia tidnigen. Jag har köpt 4 st Julia STars där det bara hamdlade om Twilight (himmeeel !) ´Jag har alla afischer men man kan ju inte få nog, så jag skulle hemskt gärna velat ha alla 3 men man kan ju bara välja en så jag tar den med Bella & Jacob.



Jag hoppas hemskt gärna att jag Vinner detta skulle bli jätte glad :)



Ha det så bra & fortsätt blogga :D



2010-04-25 / 17:10:08
Hemsida: http://ddeelinas.blogg.se/
Cassandra

Den svåra kärleken:)

Edward vill bara skydda bella.

2010-04-25 / 18:40:48
Cassandra

Ojj glömmde skriva det andra;)

1.Den svåra kärleken.(som jag skrev)

2.Bilden på Bella

3. [email protected]

4.ska göra det med en gång! checka www.bellaandedwardcullen.blogg.se



puss

2010-04-25 / 18:43:41
Hemsida: http://bellaandedwardcullen.blogg.se/
Liv

Hej! Jag vill gjärna vinna för att ajg älsakr Twilgiht. Fantasy har jag alltid gillat men denförbjudna kärleken mellan edward och bella är så fin och jag gillar hur stepheny meyer har beskrivit vampyrer! Om jag nu vinner önskar jag den andra affischen med bella ^^

2010-04-27 / 16:02:30
Hemsida: http://twiandlife.blogg.se/
Ina

Första gången jag läste Om jag kunde drömma så blev jag fängslad och vile bara läsa alla andra också, sen dess kan jag inte tänka på nåt annat än The Twilight Saga. Jag vill gärna ha n. 3, Bella & Jacob. Min hotmail: [email protected]



Kram<3

2010-04-28 / 11:59:23
Hemsida: http://inalovetwilight.blogg.se/


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: