Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Vinn Stjärnornas autografer från Sverige besöket!

UPPDATE: Höjt utlottningen till två godispåsar och en bild eftersom att det signerades tre påsar där borta!

Nu är det så att vi här på bloggen tänkt lotta ut en signerad godispåse och en signerad bild för er som inte var där och för er som var där men ej fick chansen! För att få chansen till vinst är det enda du behöver göra är:
  • Skriv en kommentar om varför just DU ska vinna och motevera ditt svar, och om du vill ha godispåsen eller bilden.
  • Sprid vidare om denna tävling

Detta är autografer jag fått av stjärnorna under eventet i stockholm och jag hoppas att dem som vinner blir lyckliga!

Julia

Min motivering (''motiverings dikt''):



Twilight, Twilight vad skulle jag göra utan dig! Du har gjort hela mig till... riktiga MIG! Jag var inte hel utan dig! Jag gick runt och grubblade över massa saker, Ja sej mej!

Men när jag fick reda på dig sen, så förändrades allt. Det vart inte längre kallt. Förutom Edward förstås. Hela jag rös så fort ordet kom upp i mitt huvud, och så blev jag varm som Jacob. Och varm som Bella när hon blev kär i en vampyr. Twilight får mig att bli lycklig och yr. Yr, jag yrar runt i min Twilight värld där allt är perfekt. Där är jag med Jacob och hans sekt. Och Edward som inte bara är en utan hela familjen Cullen. Sen ropar mamma på mat. Då lämnar jag min Twilight värld, men sen är jag tillbaka igen. Aldrig jag kommer glömma dig! Snart är det slutet men Twilight kommer alltid finnas kvar - i mitt ♥.



Men.....

Look after my heart The Twilight Saga, I left it with you! - Forever



Vill jätte gärna vinna godispåsen :D ♥



Här är en länk till mitt inlägg i min blogg om tävlingen:



http://juliajme.blogg.se/2011/november/tavling-pa-mytwilight.html

2011-11-13 / 17:00:36
Hemsida: http://juliajme.blogg.se/
Wilma

Jag skulle vilja vinna autografen för att:Jag älskar twilight så extremt mycket, och min största dröm är att få en autograf från någon i filmen och när jag såg denna tävling blev jag överlycklig och jag hoppas super mycket att jag vinner!!!

Det skulle vara en av de största grejerna som hänt mig isåfall, för jag kan inte beskriva hur mycket jag älskar twilight, det går inte!

om jag vinner autografen ska jag rama in den!Det skulle betyda allt för mig om jag vann!

Jag ska dela tävlingen på Facebook och på sms!

Hoppas hoppas hoppas att jag vinner!!

Kram!

2011-11-13 / 19:17:28
Ebba

ÅÅÅH!!!! Asså om jag vann godis påsen skulle jag bokstavligen talat dööööööö<3 Jag älskar twilight så sjukt mycket och jag var bortrest när jag egentligen skulle på eventet och jag grät och drömde om eventet.. Jag skulle bli så sjukt glad om jag vann och då skulle jag rama in den och hänga upp den i mitt rum!!

Här är ett inlägg på min blogg:

http://nattbloggarna.blogg.se/2011/november/aaah-fy-sjutton-vad-jag-vill-vinna.html#comment



hoooppppas jag vinneeerrr!!! :D

2011-11-13 / 19:45:20
Hemsida: http://nattbloggarna.blogg.se/
Filippa

Hej jag skulle jättegärna vilja vinna de! Jag var där klockan 4 när de släppte biljetterna men fick inte vip.Sen fick jag 2 vip biljetter av min moster och bjöd en kompis men vi stod vid stängslet gå sidan och fick inte autograf eller något :( Jag älskar twilight & har läst alla böcker flera gånger! /Filippa

2011-11-13 / 20:35:01
Hemsida: http://falomas.blogg.se/
Linn

Gokväll!

Allt bra :)?

2011-11-13 / 20:55:38
Hemsida: http://nattstad.se/linnhahne
Wilma

glömde skriva att jag fyller 13 snart och att autografen skulle vara världens bästa 13 års present! :) kram!

2011-11-13 / 21:07:04
Celly

Fin blogg!

2011-11-14 / 14:53:44
Hemsida: http://hellycelly.blogg.se/
emelie

kolla in och anmäl dig till veckans babe!

2011-11-14 / 18:17:28
Hemsida: http://eedlundaren.blogg.se/
Lebanezza

Ska vi ha länkbyte? :)

2011-11-14 / 19:55:31
Hemsida: http://nattstad.se/lebanezza
Anonym

När berättar ni vem som är vinnaren? :)

2011-11-14 / 20:58:19
Anonym

Jag är en tjej från finland som

verkligen älskar twilight! (och denna blogg)

Eftersom att jag bor i Finland hade jag ingen som helst chans att åka dit. Det skulle verkligen betyda mycket för mig om jag blir vald till vinnare, men jag förstår om ni inte vill skicka ett brev hela vägen till finland. Om ni verkligen valde mig skulle jag helst vilja ha godispåsen^^

2011-11-17 / 18:26:37
Josefine

Jag tycker jag ska vinna för att jag verkligen ville gå när dom kom till Sthlm men då fick jag inte tag på några biljetter och blev jätteeee besviken.. När Kristen och Taylor kom så ville jag också gå men fick inte heller tag på några biljetter och älskar verkligen The Twilight Saga. Det har gjort till den personen som jag nu idag är, och Twilight har verkligen en stor plats i mitt hjärta.

Jag vill vinna godispåsen med autograf..

Jag har en jäätte gammal blogg som jag inte andvänder och inte kommer ihåg lösenordet till men kan säga till några av mina kompisar att ni har den här tävlingen!

Kram!

2011-11-17 / 18:43:49
amanda

Hej!

Jag är en 17 årig tjej som älskar både Twilight böckerna och filmerna och mig spelar det ingen roll om jag får fotot eller godispåsen. Det jag önskat mig länge är att få Robs autograf och om jag skulle få det skulle jag verkligen bli jätteglad.



När jag fick reda på att Robert Pattinson och Ashley Greene skulle komma till Stockholm ville jag verkligen åka dit. Min dröm har länge varit att få träffa Robert och när jag läste i tidningen att han skulle komma till Stockholm kändes det som att min dröm gått i uppfyllelse. Att träffa Ashley tyckte jag också skulle vara så trevligt för hon verkar som en gullig person med fötterna på jorden. Tyvärr bor jag i södra Skåne och kunde inte ta mig upp dit eller få ledigt från skolan så jag fick nöja mig med att se det live istället. När jag såg att det fanns en tävling här om att kunna vinna deras autografer kände jag varför inte. Varför låta även denna chansen bara försvinna så jag bestämde mig för att försöka.

Tack så mycket :)

2011-11-17 / 19:37:44
mathilda<3

Jag skulle jätte gärna vilja vinna för att jag älskar twilight filmerna jag har läst böckernar typ tusen gånger? sett filmerna tusen gånger. Allt jag önskar är en autograf av twilight skådisarna :D Jag skulle bli helt överlycklig om jag fick vinna dom. Asså det går inte beskriva med ord hur j''vla lycklig jag skulle bli. Jag skulle vilja ha godis påsen :) hoppas hoopppas jag vinner :DDDD

2011-11-17 / 21:36:37
Hemsida: http://grahnforever.blogg.se/
madde<3

Jag skulle jätte gärna vilja vinna jag älskar twilight filmerna och böckerna, jag ville verkligen ha biljetter till fan event men jag fick inga jag var med i två tävlingar för att vinna dom men jag vann inte så därför vill jag så GÄRNA vinna. Det är min högsta önskning, att få deras autografer. Jag skulle bli typ lyckligast i världen!!! :DDDDDDDDDD

2011-11-17 / 21:39:29
Amanda

Jag vill vinna en gödispåse. Jag och alla mina kompisar har gått på bio på alla filmerna hittils tillsammans. Vi har planerat i ett år att vi skulle gå på breaking dawn part 1 tillsammans och ha så jävla kul! Typ käka pizza efteråt hur långe som helst och bara snacka om den helt perfekta filmen i evigheter. Detta har vart det heta samtalsämnet i skolan hur länge som helst och alla ser verkligen fram emot det jättemycket. Men då lyckas jag ju såklart bli sjuk just nu när vi skulle ha gått tillsammans imorgon. Och här ligger jag hemma med 39 graders feber:'( så jag vill ha godispåsen som en liten tröst så jag kan sitta här hemma och tröstäta godis:D<3

2011-11-18 / 12:12:16
Sarah Hellström

självklar vill jag vinna!

det är så knepigt med att skriva en motivation till varför jag ska vinna, för det finns ju sååå många som vill vinna och har jätte bra motiveringar. men jag vill verkligen vinna! Skulle rädda hela min vinter! :)

2011-11-18 / 12:45:30
Hemsida: http://sarahhellstrom.spotlife.se/
Lollo / Lovisa

Jag vill vinna för att jag var faktiskt på Fan Eventet (nästan otroligt) men jag hade inte VIP biljett. Vanliga biljetter kunde man ju få tag på runt om i Sverige, men inte där jag bor. Jag bor i Norrbotten och VIP-biljetterna fanns i södra Sverige.

Det skulle ha varit mer värt att åka den långa resan (över 100 mil) om jag iaf hade fått träffa Rob & Ash, men jag ångrar så klart INTE att jag var på Eventet - det var en av de absolut bästa dagarna i mitt liv!

Annars så är det så att jag älskar ju Twilight och skådespelarna -såklart!

Sen är jag även en autograf-älsakare.

Tack för en toppen twisida.



Jag hoppas verkligen jag får större fördelar för att jag skriver om tävlingen på dessa bloggar för jag vill helst inte berätta för någon eftersom då blir min chans mindre ;D :

Jag vill vinna för att jag var faktiskt på Fan Eventet (nästan otroligt) men jag hade inte VIP biljett. Vanliga biljetter kunde man ju få tag på runt om i Sverige, men inte där jag bor. Jag bor i Norrland och VIP-biljetterna fanns i södra Sverige.

Det skulle ha varit mer värt att åka den långa resan (över 100 mil) om jag iaf hade fått träffa Rob & Ash, men jag ångrar så klart INTE att jag var på Eventet - det var en av de absolut bästa dagarna i mitt liv!

Annars så är det så att jag älskar ju Twilight och skådespelarna -såklart!

Sen är jag även en autograf-älsakare.

Tack för en toppen twisida!



Jag hoppas verkligen jag får större fördelar för att jag skriver om tävlingen på dessa bloggar för jag vill helst inte berätta för någon eftersom då blir min chans mindre ;D och det är kring kanske minst 200 läsare -på båda- varje dag (brukar vara mer ibland):

http://thetwilightsagaa.blogg.se/2011/november/autograf-tavling-pa-mytwilight.html#comment

&

http://twilightktr.blogg.se/2011/november/tips-pa-autograf-tavling.html#comment



Det spelar ingen roll om vilken jag vinner men kanske en godispåse eftersom att det är bådas autografer. Men blir lika glad över bilden!

2011-11-18 / 17:45:06
Hemsida: http://twilollo.blogg.se/
Suhaila

Såg nyss denna tävling, hoppas inte att det är försent! :)



Jag hade sett framemot eventet i flera veckor, och vad jag trodde skulle bli den bästa upplevelsen i mitt liv men det blev nog tvärtom. Jag hade köat ute i sammanlagt 30 timmar och mitt "mål" var ju att få en autograf eller en bild på eller med de. Men så blev det tyvvär inte. Jag tappade mina glasögon precis när Ashley kom till vår sida så jag fick lite panik och böjde mig ner för att leta... det gjorde att missade henne. Och att veta att jag var så himla nära gör ont och jag kan inte sluta tänka på det. Så att vinna detta skulle göra mig obeskrivligt glad.



/Suhaila 15



2011-11-18 / 22:36:13
Annie

Hallåsan! :D

Jag vill jättegärna vinna en utav godispåsarna med bådas autografer på. Varför just jag ska vinna en utan dom är för att jag verkligen älskar robert och ashley, inte bara för twilight filmerna utan också för deras andra filmer de medverkat i. Haha, men speciellt robert!! ;)

Jag och en kompis skulle åkt upp till sthlm på fan eventet men det blev inget för min kompis hoppa av :( därför blev jag jätteglad när jag nu får chansen att få deras autografer! Det skulle verkligen betyda JÄTTE mycket för mig om jag vann! :D

Tack på för hand!

Kram Annie ♥

2011-11-18 / 23:17:22
Hemsida: http://annievictoria.devote.se
Clara

Var det här man skulle skriva.....(ja vet jag är jätte smart) aja jag skulle jätte jätte gärna villja ha den där godis påsen, jag skulle bli då otroligt glad för jag kunde tyvärr inte gå på twilight fan eventet jag grät hela kvällen för jag var så ledsen så

Snälla snälla söta rara kan jag snälla få den kram kram. PS jätte bra blogg. Snälllllllllllla ok hej då

2011-11-19 / 00:29:22
Johanna

Jag är med och jag vill vinna påsen för att jag var själv på fan event men i slutet när man fick försöka att få autografer så blev vi undan skuffade och min kompis gjorde illa sin vrist och jag skulle VERKLIGEN vilja ha autograf :)

2011-11-19 / 13:22:39
Hemsida: http://thirteenitis.blogg.se/
Ellen

Heej =) jag antar att man ska anmäla sig till tävlingen här =) Jag skulle vilja vara med om att tävla om Autograferna i första hand. Varför jag skulle vinna? Jag blev ytterst besviken när jag fick reda på att Robert och Ashley kom till Sverige varför? jo för att av någon anledning fick jag inte reda på det förrän dagen biljetterna släpptes så jag insåg att jag var för sent ute. Jag är ett stort fan an Twilight böckerna och filmerna och personerna. Jag kommer fortfarande ihåg för 2 och ett halvt år sedan då jag började läsa böckerna. Och jag blev helt förälskad och beroende sen dess har Twilight böckerna varit mina absoluta favorit böcker. Tack för att du ger oss läsare denna chans=) Kontakta mig genom min mejl om du vill ha svar på något ytterligare.

2011-11-19 / 13:57:54
Hemsida: http://lellish.bloggplatsen.se
TAYLOR LAUTNER GIRLFRIEND

ska man skriva till i den här komentaren eller ska man skicka via mejla. svar genom att mejla till [email protected]

2011-11-19 / 21:32:56
Sara

När avslutas tävlingen?

2011-11-21 / 09:43:21
Bella Cullen

Är det här man ska skriva?

2011-11-21 / 09:47:23
Maria

Jag skrev en motivering förra veckan som tydligen inte kommit med, så jag provar igen!



Min motivering:



Jag är en 30 årig småbarnsmamma som är ett stort Twilight fan. Jag och min syster lyckades ordna VIP biljetter till fan eventet och körde upp från Skåne. Köade från 06 på morgonen, men när vi väl kom in var där redan mycket folk vid röda mattan. Vi bestämde oss för att inte stå och trängas, slåss, bitas eller vad som nu hade behövts för att ta oss fram för att få autografer. Vi hade helt enkelt inte hjärta till att göra så mot de yngre tjejerna som stod där.



Jag vet att det var rätt beslut, men jag kommer nog alltid ångra att jag inte tog chansen fullt ut!



Jag hade blivit fantastiskt glad om jag vann! Hade fått min ånger försvinna :)



2011-12-01 / 21:46:51
Maria

Glömde skriva att det inte spelar någon roll om jag vinner godispåsen eller bilden (men eftersom godispåsen har båda vore det klart kul!)!

2011-12-01 / 21:51:53
Maria

Jag har nu skrivit mina motiveringar två gånger och fortfarande ser jag dem inte.. jag ger upp :(

2011-12-02 / 22:06:21
Ronja

Jag bor i Härnösand och min mamma tyckte att det skulle bli för jobbigt att åka till Stockholm för hon kunde inte följa med, men hon sa att var okej att åka ner om jag hittade någon att åka med och om jag kunde på egen hand fixa någonstans att bo. Så jag frågade runt bland mina kopisar, vilket inte är så många....Och ingen kunde följa med! Så det blev inge fan event för mig, inte heler någon Twi-day pga av ålders gränsen ändrades så sent! Så jag hoppas verkligen jag vinner någon av autograferna så jag har någon bit av Twilight Sagan:) För mig spelar det ingen roll om jag vinner bilden eller godis-påsen men bilden är nog bättre;) Men en fråga om tävligen; När avslutas den?

2011-12-18 / 16:27:03
Hemsida: http://thegoldenrose.webblogg.se/


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: