Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Svar på frågor


Hej Fanny och alla er andra. Här kommer svaren:
1. Självklart kommer traliern läggas ut så fort som möjligt, det lovar jag er.
2. Vi kommer att lägga ut allt material från MMA då det kommer ut.
3. Jag har inte riktigt själv förstått det men jag kollade runt lite och den går ju inte på kanal 9,5,6,1 eller 4. Så jag vet faktiskt inte. Men jag får återkomma så fort som möjligt med detta. Kanske lägger jag ut en video där man kan se den live. Håll i er.

Tack så mycket för frågorna, jag älskar att svara på frågor.


Julia

MMA står ju för MTV Movie Awards... så då är det ju självklart att det är på MTV det visas :P (klockan 3(svensk tid) natten från söndag till måndag :))

2011-06-03 / 16:50:19


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: