Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Victoria på balen i Twilight

Hallå? Nu har jag tagit mig en rejäl funderare. Är ni intresserade utav att läsa? Jo ni vet i Twilight, ni som minns den, haha ;). I alla fall i slutet på balen så är ju Edward och Bella ensamma och de pratar om att Edward borde låtit James gift sprida sig genom hennes kropp så han hade blivit vampyr och allt det där? Minns ni? I alla fall det visar ju sig att Victoria är på balen och tittar ner på dem. Men hur är detta möjligt? Ett, hur har hon kommit dit? Och så två, hur kan Edward inte märka henne? Han borde kunna känna hennes doft och han borde kunna läsa hennes tankar och allt vad det nu är? För han kan väl inte vara så ouppmärksam att han inte märker henne, han är ju trots allt vampyr. Tycker inte du att det är lite konstigt? Jag menar Catherine Hardwicke (regissören) kan ju inte ha missat att tänka på det? Men vad tror du? Tycker du att det är lite konstigt? Kommentera med dina idéer!

Lotta

En sak till att fundera över. Hur visste Charlie att Bella hade använt sin pepparspray? Där före balen säger han att han hade lagt i en ny burk.

Upptäckte det senast jag kollade Twilight.

2010-10-02 / 22:07:30
Hemsida: http://cutebubbles.blogg.se/
josephine

men i twilight bakom kulisserna så har ju Catherine Hardwicke skrivit att victoria typ planerar sin hämn... men edward borde ju märker henne...eller så har han ögonen på bella hela kvällen hahah så att han inte märker något :P

2010-10-03 / 15:21:47
Hemsida: http://twinblogg.blogg.se/


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: