Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Robert nämns i Intervju

Joe: Hur deelar du bland alla kändisar? Du har fått både beröm och pengar. Du dejtar heta brittiska skådespelerskan Carey Mulligan, som du träffade under inspelningen av Wall Street. Du har flickor som faller vid dina fötter. Du måste vara läppa upp det...


Shia: Så länge jag stannar känd för mitt arbete, är allt bra. Om jag rör upp så är jag känd för min röra. Jag är den förste att erkänna att det är stora nyheter när du hör att Robert Pattinson rånar en bank. Vampyrer rånar en bank. Det är kul. Jag är 23. Jag är en normal kille . Jag gick aldrig in att detta är Brad Pitt. Målet för mig är att arbeta med de bästa. Jag är lyckligt lottad. Jag är inte redo att strula till allt för den lilla drink jag får. Vet du vad jag menar? "

ÖVERSATT AV MIG©
Läs resten HÄR!.



miixx

kan inte kalla mig modell direkt , men jag tar en del bilder & så (:

2010-10-05 / 10:53:21
Hemsida: http://miixxbloggen.blogg.se/


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: