Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tävling:

Jag vet att det är MÅNGA som vill ha inbjudan till bloggsvar.se och nu har ni MT läsare tur! Vi ska lotta ut en inbjudan till någon av er!

Det ni behöver göra är:
* Berätta vad du skulle ta Taylor, Kristen och Robert eller någon annan av castet på "utflykt" om dem kom till sverige och varför just den/dem personerna och varför just till den platsen.

* Länka tävlingen i er blogg.
* Glöm ej E-post och namn!

Extra lott:
* Lägg till oss på blogglovin.

Lycka till och börja drömma er bort onskar vi på bloggen!
' &

Sofie Schilcher

Skulle valt kristen och visat henne runt dit hon ville antagligen i sthlm sveriges huvudstad men sen även visa staden som jag bor i.

Avsluta hela dagen med en trevlig middag på en resturang där det fanns några maträtter som hon säkert aldrig ätit förut.

Och om man lär känna henne o pratar med henne m.m kanske man kommer närmare dom andra två också, som sagt tre flugor i en smäll :)

2010-07-14 / 17:37:01
Hemsida: http://sofieschilcher.blogg.se/
ebba

Jag undrar vad de ee man kan vinna hahah, fattar inte riktigt ;)

2010-07-16 / 14:05:12
Hemsida: http://ebbastromsten.blogg.se/
Ida!

Jag skulle ta Jacob till först Liseberg och gå runt där och åka lite, sen skulle vi äta på en liten restaurang som knappt syns från vägen. Vi skulle äta något som är typiskt svenskt, som köttbullar. Sen skulle vi åka hem till mig och gå på promenad och prata om något trevligt (ingen aning om vad)

och efter det skulle vi spela ett tv-spel eller sällskaps spel beroende på vad han väljer.

Jag skulle ta honom till Liseberg för att höra även honom skrika som ett litet fans. Lite töntigt jag vet.... Men han får ju höra skrikande fans hela dagarna då kan väll han också få skrika lite utan att nån tittar konstigt på honom. Alla skriker ju i berg-och-dal banan :P

Jag skulle ta honom till en liten restaurang för att det finns det nog inte så många människor. Och det skulle nog vara skönt för honom eftersom då kommer ingen fram och frågar om autograf/foto.

Vi skulle gå på promenad för att så skulle vi lära känna varandra bättre :)

Spela spel för att hur ofta har han tid att sätta sig ner och bara koppla av och kasta lite tärning??



Jag tog Jacob för han verkar vara så rolig och trevlig och lätt att komma nära.



Har skrivit om tävlingen i min blogg:

http://sweetspeak.blogg.se/2010/july/bloggsvar.html



Jag har också lagt till dig på blogglovin :)



Jag hoppas och ber på mina bara knän att jag ska vinna :)

Kramisar Ida <3

2010-07-20 / 19:20:04
Hemsida: http://sweetspeak.blogg.se/
Ida!

Hej igen, Såklart menade jag Taylor inte Jacob ;)

Är helt inne på deras karaktärer :P



Du har skrivit: lägg till OSS på blogglovin.

Men vad menar du med det?

Vilken blogg ska jag också lägga till??



// Kramisar Ida <3

2010-07-20 / 19:26:47
Hemsida: http://sweetspeak.blogg.se/


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: