Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TÄVLING PÅ BLOGGEN!

Det var rätt länge sedan det var en tävling här på bloggen? Därför är det dags för en ny. Den här gången så tävlas det ut planscher av olika slag.
Första pris - Två stora planscher + en mindre plansch med familjen Cullen



2 pris - En liten mindre (stor) poster + en A4 poster på Rob/The Newborns (Två sidor, bara att välja själv)



3 pris - En A4 poster med Victoria och på baksidan med Edward och Bella + Två vykort från den begränsade boxen från Eclipse - hemlis!

Gillar du priserna? Jag tycker inte dem är så dåliga. Tar dem från mina egna plancher, så respekt! Jag avgudar dem alihop, men så har jag ju inte så mycket plats på väggarna, tyvärr!

Men nu till vad man behöver göra för att vara med i tävlingen! Enkelt. Skriv bara att du är med i tävlingen + ditt namn och din adress i kommentarsrutan.
Om du inte vill att alla ska sin adress, be om det, så visar vi inte kommentaren!
+ att ni måste svara rätt på en enkel fråga:
"Vilket datum kommer den första Breaking Dawn filmen ut på bio?".
Vill ni ha en extra chans att det är ni som blir lottade, länka gärna tävlingen till er blogg, men det behövs inte!

P.S - tävlingen avslutas på Söndag om en vecka! Så passa på.

Så, lycka till!

& &





    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: