Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Svar på tal!

Helen skrev en fråga till oss om eventet som lyder såhär:
Hej!
Jag har en fråga angående eventet:
Det står där bak på biljetten att man inte fick ta med kamera och fota under kvällen? Är det sant? Jag hade för mig att man fick. Jag kanske bara inbillar mig att det fanns kameraljus förra året, inbillar jag mig?
Tacksam för svar! :D

Svar: Jo det är såhär att man iallafall förra året inte fick ha med sig större kameror för risk att stjärnorna (Och andra) får dem i huvet och gör sig illa, så ska ni dit är det isådanna fall vanliga mobilkameror eller digitalkameror som gäller. Ja, det fanns ljus vid gången dem gick i så blixt inte skulle vara nödvändigt.

Uppdate:

Ni kan fortfarande hämta ut biljetter till Twilight fan-eventet på biograf Sergel i Stockholm.

Vi har även nyligen fått veta att man får börja köa utanför Hovet tidigast kl 07.00 på fredagsmorgonen.

 

 




    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: