Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Robert Pattinson: "Den kommer innehålla mycket sexscener"


För ett par dagar sedan svarade Robert på en del frågor i tidningen Donna och jag tyckte att en del svar här var viktiga att dela med mig till er. Jag har till och översatt det för er.

- Vi kommer snart få se dig i Breaking Dawn del 1 och 2.
"Dessa två filmer är starkare filmer än de andra i serien, och jag undrar hur de kommer att sprida ut detta eftersom den är PG 13 rated [från 11 år här i Sverige]. Den kommer innehålla många sexscener och så många andra saker som inte är lämpligt för barn"

- Vad händer om de ber dig att fortsätta med rollen?
"Detta är nu ett avslutat kapitel. Jag har precis slutat med inspelningen av Bel Ami där jag spelar en cynisk, förförisk karriärist. Sen kommer jag att spela huvudpersonen i David Cronemberg's Cosmopolis. Jag kommer att spela en av amerikas miljonärer som lever sin nedgång till ett helvete.Jag kan fortfarande inte förstå att jag kommer att jobba med en regissör som Cronemberg. Och jag ville sluta även efter Harry Potter och den flammande bägaren, medan mitt band startade och skrev under sitt första kontrakt och kunde tjäna pengar. Sen erbjöds jag rollen som Salvatdor Dalí i Little Ashes. Efter den filmen insåg jag att jag faktiskt gillade att skådespela och lät musiken flyttas åt sidan.

- Så du kommer inte att spela en romantisk roll någonsin igen?
"Säg aldrig aldrig. Men jag behöver ändra tillvaron lite, eller publiken, annars kommer jag antagligen bli uttråkad."

infosource




    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: