Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Frågor till er!

Ja, nu tänkte jag det var dags för oss bloggare att ställa er läsare lite frågor som skulle kunna hjälpa oss med bloggandet, antar jag. Det tar bara en minut att klicka ert svar. Det vore jättebra om ni svarade! Tack på förhand!

webvoter-omröstning
Hur gammal är du?

10 år och mindre
11-12
13-14
15-16
17-18
19 och äldre

Se resultat
webvoter-omröstning
Vilken av böckerna gillar du mest?

Bree Tanners andra liv ch
Ljudet av ditt hjärta/Eclipse
När jag hör din röst/New Moon
Om jag kunde drömma/Twilight
Så länge vi båda andas/Breaking Dawn?

Se resultat

webvoter-omröstning
Tycker du det är bra att det är tre som driver bloggen?

Bryr mig riktigt inte, glad så länge bloggen drivs
Det blir lätt rörigt
Ja det är ju jättebra, ni är alla så bra!
Jag tyckte det var bättre när ni bara var två

Se resultat

webvoter-omröstning
Är det någon som läser The Imprints Love längre?

Ja, klart jag gör!
Jag bara längtar till nästa kapitel
Jag har inte tid
Nej, tycker den är tråkig nu
Tycker det är för mycket spoiler

Se resultat

webvoter-omröstning
Vilken av filmerna gillar du mest?

Eclipse
New Moon
Twilight

Se resultat

webvoter-omröstning
Vilken av killarna gillar du mest?

Edward Cullen
Embry Call
Emmett Cullen
Jacob Black
Jared
Jasper Hale
Paul
Quil Ateara
Sam Uley
Seth Clearwater

Se resultat

webvoter-omröstning
Hur hittade du till denna blogg?

Genom en annan blogg
Genom en kompis
Genom Google

Se resultat

webvoter-omröstning
Vad vill du se mer på bloggen?

Bilder
Era åsikter
Intervjuer
Mer twilightrelaterade saker
Skvaller

Se resultat

webvoter-omröstning
Vilken av tjejerna gillar du mest?

Alice Cullen
Esme Cullen
Isabella Swan
Leah Clearwater
Rosalie Cullen

Se resultat

webvoter-omröstning
Varför läser du denna blogg?

För att denna bloggen är bäst
Vill hålla koll på er
Vill läsa er fanfic
Älskar Twilight och vill få reda på nyheter

Se resultat


webvoter-omröstning
Tycker ni bloggen är seriös?

Ja!
Nej!

Se resultat





    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: