Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Volturi scenerna är coola"


MTV: Vilken "Breaking Dawn" scen är du mest spänd på att få filma?
Greene: Den mest spännande scenen som kommer filmas är scenen mellan The Volturi. Som ett filmteam, kommer vi att göra våra egna stunts som möjligt, så det är roligt och utmanande att filma dem scenerna. Jedd Imada, får stund kordinator, är så duktig på hans jobb, jag lär mig så mycket från honom.

MTV: Berätta för oss om Bill Condon's stil under filmningen. Hur är han i skillnad från de andra "twilight" regissörerna?

Greene: "Det finns ingen chans att beskriva hur det är att jobba med Bill Condon, förutom att han är underbar! Han är så proffsig, tålmodig och en fantastisk ledare. Jag är taggad varje dag som vi ska spela in och jag vet att jag kommer få arbeta med honom. Varje regissör har sådana olika energier och perspektiv till filmerna. Bill är väldigt avslappnad och vederhäftig, på ett bra sätt. Jag känner mig väldigt trygg med att jobba med honom.
MTV: Kristen Stewart sa på People's Choice Awards att det redan hade filmats en del scener få hon var vampyr. Vad är din åsikt om Kristen som vampyr?
Greene: Jag är glad att officiellt ha henne i Cullen familjen!
T W I L I G T I S H



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: