Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nina: Deras personligheter är olika

Nina Dobrev tycker att Edward Cullen är ideal mannen och Bella gör allting för henne själv. Nina Dobrev kanske är
den ledande damen i kärlekstriangeln med Stefan och Damon men hon har sina ögon för en annan vampyr - Edward Cullen!

Skådespelarsken som spelar Elena, en flicka som fasnat mellan två vampyrbröder, säger att Stephanie Meyer har gjort Edward Cullen som ideal mannen och det är därför man blir kär i honom Stefan and Damon täcker öronen! Nina beskrec också skillnaderna mellan hennes Elena och Kristen Stewarts Elena. "Deras personaliteter är olika, det är därför de gör saker så olika. Bella gör allting för henne själv och Elena gör allting för alla andra. Men båda är bra på olika sätt.

Nina avslöjar hennes första Twilight händelse: "Jag har läst böckerna. Faktiskt gjorde jag det innan filmerna kom ut. Under en filmning i Salt Lake City, där Stephenie Meyer är i från var det någon som gav mig böckerna och sa att jag måste läsa dem.  Dem är underbara! Riktigt bra!", Och även om hon tycker att Robert Pattinsons Edward är idealpojkvännen tänker hon inte lägga beslag på honom.
T W I L I G H T I S H



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: