Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 Olika Renesmee

Det är 10-åriga Mackenzie Foy’s ansikte som kommer användas hela tiden men hennes ansikte kommer, med lite fix och trix, användas tillsammans med andra kroppar då Renesmee växer så mycket under filmens gång.

För att göra detta möjligt så kommer de använda sig av samma effekter som användes när man gjorde Benjamin Buttons otroliga liv och några som har jobbat med Avatar kommer också jobba med den här delen av filmen.

Den 5-åriga Renesmee’s kropp spelas av Eliza Faria, den 6-åriga Renesmee’s kropp spelas av Rachel St. Gelais och den ännu äldre Renesmee’s kropp spelas av Sierra Pitkin. Alla är verkligen sockersöta!

Antagligen så har lilla baby Renesmee också blivit castad men det vet man inget om ännu. Antagligen kommer flera kroppar användas från det att hon föds till hon blir 5 (eller ja, tills hennes kropp blir så stor som en 5-årings!).. Men det är bara att vänta och se och jag lovar att jag kommer skriva om det här så fort man vet något!


Antagligen så har lilla baby Renesmee också blivit castad men det vet man inget om ännu. Antagligen kommer flera kroppar användas från det att hon föds till hon blir 5 (eller ja, tills hennes kropp blir så stor som en 5-årings!).. Men det är bara att vänta och se och jag lovar att jag kommer skriva om det här så fort man vet något!

Tack så mycket twilightsaga för bra information //// josefine




    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: