Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Water For Elephants - film och bok


Hej. Jag ville bara berätta en sak för er angående Water For Elephants. Ni har väl inte glömt bort? Filmen där Robert Pattinson spelar Jacob Jankowski? Bra! Hur som helst så kanske ni vet att filmen är baserad på en bok skriven av Sara Gruen? Jag fick sådan lust att köpa den boken så det var vad jag gjorde. Den kostade bara 40 kronor på CDON. Så är ni också sugna på den boken, köp den! Jag återkommer med en bokrecension då jag läst den.

P.S. Ni vet väl om att det även går att boka WFE som film på CDON. Då får ni hem den i brevlådan den 31 augusti!


Anna

Hej! måste bara säga att jag verkligen gillar din design!! Asgrym :D



Water for elephants är verkligen superbra, har dock inte läst boken... borde kanske göra det ;)



Kram, Anna :)

2011-08-11 / 01:31:45
Hemsida: http://viewer.devote.se
Rebecca

din design?!?!?

snyggaste jag sett! :o

2011-08-11 / 15:49:25
Hemsida: http://nerman.blogg.se/


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: