Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Så här tyckte jag om Water For Elephants!

Igår hade ju denna film premiär igår och jag var självklart där och såg på bio. Detta är min lilla recension.
Regissör: Francis Lawrence
Skådespelare: Robert PattinsonReese Witherspoon och Christoph Waltz
Längd: 2 timmar, 2 min
Ålder: 11 år
Handling: Den här filmen handlar om Jacob, en ung man som studerar till veterinär. Men han slutför aldrig utbildningen då hans föräldrar omkommer i en bilolycka. Jacob blir alldeles ensam utan någonting. Han får då kontakt med cirkusen och den "elake" direktören och hans fru Marlena. Jacob blir förälskad i Marlena och han vill att de båda ska sticka ifrån cirkusen, men för att göra det, måste de båda släppa taget.
Min åsikt: Den här filmen var verkligen jättebra. När man läser de olika recensionerna om filmen har den inte fått ett så jättebra betyg något som förvånar mig rätt mycket. Jag älskade att se Robert Pattinson spela rollen som Jacob och mot Reese Witherspoon. Allt var väldigt fint filmat. Jag gillade att det utspelade sig på en cirkus och det var kul att se alla djuren, haha. Jag är väldigt nöjd med att ha sett den här filmen. Det fanns nog inte en enda minut i filmen då man kände att man gäspade till eller kände att det var lite tråkigt. Den var som jag väntat mig… underbar!
Mitt omdöme: 
Var det någon mer som såg den? Vad tyckte ni? OBS för er som inte sätt filmen, läs inte kommentarerna, spoilers kan kanske finnas.

Cougar Talks

Jag älskade filmen, den var underbar! Läs min recension: http://cougartalks.bloggspace.se/

2011-04-16 / 21:18:51
Hemsida: http://cougartalks.bloggspace.se/
yasmin

Jag såg den!

SJUKT bra men endå på något sätt hemskt när circus direktören kommer ut blodig efter att "misshandlat" Roise!

Men ROBERT.... GAAAAAH!

2011-04-17 / 09:03:18
Hemsida: http://robertfans.blogg.se/


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: