Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Razzle Awards 2011

Vill ni veta vad jag råkade på när jag sökte runt lite på internet? En del av er har säkert hört talas om Razzle Award aka. Kalkonpriset. Det går ut på att den sämsta skådespelaren, skådespelerskan och filmen får en award. Är det inte rätt hemskt? Det som är ännu hemskare är att våra twilightfavoriter har blivit nominerade;

 

Värsta film:

  • ‘Twilight Saga: Eclipse’
  • ‘The Last Airbender’
  • ‘The Bounty Hunter’
  • ‘Sex & The City 2′
  • ‘Vampires Suck’

 

Värsta skådespelare:

  • Robert Pattinson: ‘The Twilight Saga: Eclipse’ and ‘Remember Me’
  • Ashton Kutcher: ‘Killers’ and ‘Valentine’s Day’
  • Gerard Butler: ‘The Bounty Hunter’
  • Jack Black: ‘Gulliver’s Travels’
  • Taylor Lautner: ‘The Twilight Saga: Eclipse’

Värsta skådespelerska:
  • Jennifer Aniston: ‘The Bounty Hunter’ and 'The Switch'
  • Miley Cyrus: ‘The Last Song’
  • The Four “Gal Pals”: ‘Sex & The City 2′
  • Megan Fox: ‘Jonah Hex’
  • Kristen Stewart ‘Twilight Saga: Eclipse’

  • Värsta stöttande skådespelare:

 

  • George Lopez: ‘Marmaduke,’ ‘The Spy Next Door,’ and ‘Valentine’s Day’
  • Billy Ray Cyrus: ‘The Spy Next Door’
  • Dev Patel: ‘The Last Airbender’
  • Jackson Rathbone: ‘The Last Airbender,’ and ‘The Twilight Saga: Eclipse
  • Rob Schneider: ‘Grown Ups’

Hur finner ni er i detta? Jag finner det ganska tråkigt ändå, men det är bara att bita ihop?



p.s Dessvärre vet jag inte om detta är rykten eller om det är sant.

Lizzy

Eh, dom där priserna stämmer ju inte alls. Finns betydligt sämre skådespelarinsatser, Twilight hör ju till dom bättre snarare!



Var jättegärna med i dagens blogg hos mig!

http://muzicme.blogg.se/2011/april/tisdagens-bloggvinnare.html

2011-04-13 / 14:45:43
Hemsida: http://muzicme.blogg.se/
Ronja

det är sant:( Jackson Rathbone vann priset för

Värsta stöttande skådespelare, han har sakt det i en intervju men jag tror inte att någon ur twilight-gänget eller eclipse filmen fick några priser:(

2011-04-13 / 15:26:18
Linnea :)

det var rätt länge sen nu :)

OCh det är sant :(

Men som tur var var det bara Jackson som vann :P

2011-04-13 / 16:28:34


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: