Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Stephen Moyer pratar om Rob...igen


[För er som inte vet vem Stephen Moyer är så spelar han vampyren Bill i True Blood serien]

Kallade du verkligen Robert Pattinson för en mes och för Diet Coke för vampyrer?
Jag det gjorde jag verkligen. Men bara hans karaktär. Sanningen är, det var det ni frågade om och det var det jag svarade på. En dag var jag med min dotter i bilen och paparazzin stod framför så jag kunde ju inte precis köra framåt, då skulle jag ju köra över honom, så jag var ju tvungen att säga någonting. Jag har inte ens sett Twilight. Jag vet inte heller hur böckerna är, men allt jag vet är att Edward dricker koblod istället för att dricka från människor. Så jag sa: ‘Han är en mes, han dricker inte ens riktigt blod, det är en diet coke för vampyrer". Jag har sänt honom ett meddelande där det står ‘Grabben, jag hoppas att du inser att det det var ett skämt", jag har fortfarande inte mött honom än
[kstewrobfans]

Så ja är Edward Cullen en mes när man tänker efter i jämförelse med True Blood vampyrerna?





    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: